Embed

ÖNERİ: Edei (çooook iyi)

Selam. Bu defa Edei diye bı şarkıcı önericem. Youtube'a kendi coverlarını koyarak başlamış. Ama işini oldukçe ciddiye alıyor, elinde gitar webcam kaydı yapmıyor. Stüdyoda yapıyor her şeyi. Kendi şarkıları, klipleri bile var. Uygun notayı bulamadığından sanırım kendi şarkıları coverları kadar izlenmemiş.

Gördüğünüz gibi gayet de güzel kız yani. Loved şarkısını dinlemedim, ama en beğenilen şarkısı o bildiğim kadarıyla. Invisible Scar MÜKEMMEL bir şarkı. Ama bir haftadır dinlediğim şarkısı In My Bed. Kızcağız aldatılmış onu anlatıyor, ama o kadar güzel bi şekilde anlatıyor ki, hele o sesiyle, muhteşem diyorsunuz.

Kesinlikle dinleyin. Saç rengi için bile dinlenir o kadar iyi yani

(Not: weheartit.com sadece bende mi açılmıyor? İki haftadır bozuk gerizekalı şey.)

NOT: Sosyal sınavı da ertelenmiş projeyi rahat rahat yapıcam. Ay ne müthiş haberler lan bunlar. Gerçi SBSde okul 18.si olmuşum ama olsun o kadar yani hastaydık be! Çok takmıyorum ama hocalar atar yaptı baya.

NOT: http://deepdownthesea.tumblr.com/

Girmeyeni döverim valla döverim. Bi de şöyle hoş bi arkaplan bulabilsem çok sevinicem ama idare ediverin ya bakamıyorum çok sık.

-Deniz~

Yorum Yaz
Bu içeriği paylaşın!
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !